5 Şubat 2016 Cuma

Ne var ne yok?

2 gün hafif ısınıp da modumuzu değiştiren hava aniden yağmaya başlayınca, bahara kapıdan merhaba deyip arkamızı dönüp yürüyüp gitmiş gibi olduk. Sağlam yağıyor bugün. Akşama doğru sıkı bir keşmekeş bekliyor şehri ki şu an oturduğum yerden E5'i görüyorum. Saat daha 14:00 olmasına rağmen epey ağır akıyor. Bu akşam Kadıköy'e gideceğim.
Bahar şehre gelmeyince, aradım eskilerden bahar bahar fotoğraflar buldum ben de :) Şöyle gözümüz gönlümüz açılsın. Bu aralar işlerin yoğunluğu, yurt dışından gelen heyetler, yeni yılın planlamaları vb derken epey bir gömüldüm ofisteki işlerime. Vallahi baharı özledim ben iyice artık; kokusunu, renklerini, çiçeklerini, hareketliliğini, yaşama sevincini. Her şeyini! Şimdilik size güzel bir hafta sonu diliyorum. Sevgi ve selamlar hepinize.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder