28 Kasım 2014 Cuma

Evim Dergi Aralık 2014 sayısındayım

 
Evim Dergi Aralık sayısı çıktı :) Sizin için güzel sürprizlerim var bu sayıda. 'Yaratıcı' sayfalarındaki 'Yeni yıla bahçede renkli bir merhaba' ve 'Benim kış köşem' sizler için hazırladığım ve kağıdı başrole oturttuğum çalışmalardır. Yılbaşı sofralarınız ve kış köşelerinize ilham vermesini dilerim. Kağıdı hayatınıza katmayı lütfen unutmayın :) Bu çekimlerin hikayesini ilerleyen günlerde ayrıca geniş bir şekilde yazacağım.

Ve yine bu sayıda 'Hobi Odaları' bölümü var. O bölümde baştan 3. oda benim minnoş craft odam, ilham yuvam, saadet pınarım :) Bakın bakalım beğenecek misiniz. O bölümdeki en başta yer alan hobi odası ise atölyelerimizi yaptığımız www.ibeking.com ofisi. Bu cumartesi yılbaşı atölyemiz için yine oradayız.

İmkanınız olur da Dergiyi karıştırırsanız bakarken beni hatırlayın ve hatta bana yazın :) Sevgiler.

4 yorum :

  1. :) Bu sayıda hep tanıdık isimler, dostlar var Evim Dergisinde, ne güzel :) Eve gidince sizin sayfalarınıza da bakayım hemen, içime sindire sindire bakayım diye dün incelemedim çok dergiyi :)
    Meltemin Evi ve Sweetelishome da var :) harika! Tebrikler çok...
    İmza: Acilen hobi odası dileyen hobici ;)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ennn kısa zamanda bir hobi odasına kavuşmanızı dilerim. Eksikliğinin ne demek olduğunu çok iyi biliyorum çünkü ben de de 2 ay öncesine kadar yoktu. Umarım okuduklarınızı beğenirsiniz. Sevgiler.

      Sil
  2. Ne güzel uzun zamandır almadığım Evim dergisini tekrar almaya başladım:) Her sayısında böyle tanıdıklar olunca büyük keyif:)
    Benim buralara henüz gelmemiş ama yarın büyük ihtimalle bulurum herhalde!!! Heyecanla çevireceğim sayfaları...:)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Ayda'cımmmm...Benim taraflara da gelemdi hala, ofise geçince Şişli'de gazeteciden aldım bugün, şimdi köşeme çekilip okuyacağım detaylı.

      Sil