4 Aralık 2015 Cuma

Romantik kişilik :)

Bundan 5-6 ay öncesiydi. Bir pazar sabahı koşmaya çıkmıştım. Kulağımda müzik, hızımı almışım, tempom yerleşmiş, tatlı tatlı terlemeye başlamışım ve derken... O da ne? Biricik komşum, canım arkadaşım Mine'nin kapısının önünde, çöpün yanında kocaman bir alüminyum kalp! Mine bunu atmış olabilir mi? Yok canım! Alya bırakmıştır, unutmuştur sonra felan... Hemen Mine'yi aradım. Gerçekten atmış meğer, üzerinde balonları duruyor daha. Öylece kaptığım gibi eve getirdim. Arasam bulamam böylesini. Alüminyumu incecik, hafif bişi. Neler neler yaparım dedim bununla. Ve ilk uygulamamı dün gece yaptımmm :)
 İnce leylandi dalları ile kalbi giydirdim. Etrafına minik minik kırmızı ve gold iğneler taktım.
Yatak başına da kartopu dallarından bir platform kondurup üzerine minik kırmızı aksesuarlar yerleştirdim.


12 minik ampüllü bir led ışığım var. Onu da kalbin etrafına dolandırdım mı tamam olacak :) Böyle birşeyi siz de yapmak isterseniz, istediğiniz şekli kalın kartondan falçata yardımı ile kesin ve dalları kartonun üzerine yerleştirin. Şimdiden güzel bir hafta sonu diliyorum size.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder