30 Kasım 2015 Pazartesi

Füreya

Tadına doyamadığımız bir hafta sonu daha bitti. Canım ciğerim çocukluk arkadaşlarımla buluştum, Gü'yü bir gece bende misafir ettim. Boğazda güzel bir kahvaltı yaptık hep beraber. Bu dörtlünün dostluğu 25 yılı aştı. Nice yılları beraber geçiririz inşallah. Cumartesi günü harika bir atölye gerçekleştirdim. Misafirlerimle birlikte, güzel Secduşumun sıcacık mekanında yılbaşı ruhuna büründük (ayrıca paylaşacağım) Akşamına çok sevdiğimiz komşularımızla rakı balık derken pazar gününü de dinlenme ve bol spora ayırdım. Haftanın bu ilk gününe yenilenmiş ve enerji dolmuş olarak başlıyorum. Hepimiz için güzel bir hafta olsun.
Bu arada, asıl konuya gelecek olursak, şu güzel kitabı paylaşmak için yazıyorum bu yazıyı. Çok enteresan bir sülalenin üyesi Füreya'nın hayat hikayesi. Füreya cumhuriyetin ilk kadın seramik sanatçısı. İlham veren, mücadele ve tutku dolu bir hayat hikayesi var. Zaten son dönem Osmanlı/Erken dönem Cumhuriyet kadınlarından kimlerin hayat hikayelerini okuduysam büyülendim. Kitap bitti ama hala etkisi altındayım. Ne okusam diye düşünenler varsa tavsiye ederim. Güzel bir pazartesiniz ve ardından güzel bir haftanız olsun. Selam ve sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder