18 Ağustos 2015 Salı

www.hobikutu.com'un ağustos kutuları

www.hobikutu.com'un hobi kutularını biliyorsunuz sanıyorum. Ağustos kutum 2 hafta önce gelmiş ama ben izinde olduğum için tüm kargolarıma ancak dün kavuştum ve hemen başına oturdum. Bu kutuların içeriği her ay yenileniyor. Temmuz kutusundan burada bahsetmiştim. Blogumdaki 'Hobi Kutu' etiketli yazılara bakarsanız daha öncekileri de görebilirsiniz. Bu ayki kutuda kendin yap çerçeve ve boyama, magnetli meyveler, kitap ayraçları ile tüpte teraryum bahçe uygulamaları var. Mini teraryum uygulamasına bayıldım, daha önce çeşitli teraryumlar yaptım ama tüpte ilk defa denedim. Cımbız kullanmak gerekiyor mutlaka.
 
Bu bahçe yapay bir bahçe ama çok gerçekçi. Yapması çok keyifli. Ben bunu kolye olarak kullanmaya karar verdiğim için mantarı ortasından delip, askısını geçirdim. Alttan düğüm atıp mantarı tüpe sağlam bir şekilde silikonladım. Bunu siz de bu şekilde kullanabilirsiniz.

Craftın her türlüsü, her versiyonu çok keyifli gerçekten. Başlı başına mutluluk kaynağı. Eller hiç boş kalmamalı :) Selam ve sevgilerimle.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder