27 Ağustos 2015 Perşembe

Kağıt ponponlar gitti yerine bulut yastıklar geldi

Ahşap boyacı merdivenini beyaza boyayarak yaptığım merdiven rafı hatırlıyor musunuz? Burada tüm hikayeyi yazmıştım.  Merdivenin olduğu yere, tavana çaktırdığım ucu kancalı çivilere kağıt ponponlar asmıştım. Bu aralar evde biraz değişiklik arıyor gözlerim. Dün bir ara kağıt ponponları indirdim ve yerine bulut yastıkları astım. Artık merdivenimin başı bulutlara değiyor :)
 Bir önceki ponponlu hali böyleydi.
Bulut desenli kumaşlı olan yastık ve kuş yastıklar DecoNohut'tan. Ayda'nın hünerli ellerinden çıktı. Düz desenli olan bulut yastıklar ise Püfür Design markalı. Onları da sevgili komşum Kalde yapıyor. Dört bir yanınızda böyle maharetli eş, dost, arkadaş, konu komşu olunca bolca faydalanıyorsunuz böyle :) Elleri dert görmesin. (Yastıkları misina ile astım)

Ufak değişikliklerle el atmak istediğim birkaç minik köşe daha var. Vaktim olur da yapabilirsem onları da paylaşacağım. Aslında bir 10 gün kadar sonra yoğun bir seyahat trafiğim başlayacak. Başlamadan aklımdakileri bitirdim bitirdim, bitiremedim artık başka bahara kalır. Yaparım belki ufak ufak. Olduğu kadar ve içimize sindiği kadar her şey. Allah her şeyi içimize sindirsin. Huzuru kalplerimizden eksik etmesin. Selam ve sevgiler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder