27 Temmuz 2015 Pazartesi

Minik bunlar

Minik silgilere olan merakımı daha önce yazmış mıydım acaba diye düşünüyorum. Galiba yazmamıştım. Instagramda zaman zaman paylaşıyorum, hatta bu silgiler Evim Dergi'nin craft odaları çekiminde de yer almıştı ama sanırım buraya ilk defa yazıyorum. Üstteki fotoda kimisi magnet şeklinde olan mini silgi koleksiyonumu görüyorsunuz. Koleksiyon lafı biraz abartı bence ama başka nasıl ifade edeceğimi bilemedim. Bu silgiler grup grup satılıyor; pastane ürünleri, dondurmalar, japon yemekleri, fast food grubu ve makaronlar. Defniko da ben de bayılıyoruz bunlara. Defnem ne zaman restorancılık oynamak istese malzeme hazır :)
 
Bu mini silgi koleksiyonuma, 10 gün önce gittiğim Prag'dan aldığım mini kaktüs ailesini de ekledim. Şunların şirinliğine bakar mısınız. 4'ü birlikte 1€ bile değildi. Aldığım mağazanın adı Tiger. Birçok Avrupa şehrinde var. İçinde lüzumlu hiçbir şey olmayan ama her şeyi almak istediğiniz, ucuzluğu ile meşhur bir mağaza.

Ve minik kaktüs demişken... Bu elimde gördüğünüz kaktüs gerçek. Kuzenim Merve Defniko'ya almış. Hem kendisine, hem içinde bulunduğu mini kupaya bayıldım. Evdeki 40 küsür kaktüsün en miniği oldu bu :)


 İlk geldiği gün nerede nasıl resim çekeceğimi şaşırdım :)
 
 Yüksekliği bir kahve fincanı kadar bile değil :)
 
 

2 yorum :

  1. Ah o Tiger yok mu... Ne doğru bi tanım; içinde lüzumlu bir şey olmayan ama her şeyi almak istediğiniz :) Bence birisi acilen Türkiye'ye de getirmeli Tiger'ı :(( Her seferinde aklım kalıyor orada, ne kadar gezsem doymuyorum

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. :)) Bakarsınız getirir birisi. Bence çok iş yapar. Aslında bu şekilde Türkiye'ye gelmesini istediğimiz o kadar çok marka var ki! :) Sevgiler.

      Sil