2 Temmuz 2015 Perşembe

Kurutulmuş çiçekler

Amsterdam dönüşü son anda Schipol Havalimanı'ndan aldığım, bir heves okuduğum ve size de burada anlattığım kitap Calm'ı hatırlıyor musunuz? Maalesef hızla bitirmiş olsam da kitaptan kopamadım (ve kopmak istemiyorum) zaman zaman açıp rastgele sayfalarını karıştırıyorum. Bu akşam da kızımın turnuvasını bitirip eve gelince sayfalar arasında gezindim ve çiçek kurutmanın o nostaljik tadının anlatıldığı sayfalara gelince durakladım biraz. Aramızda hayatı boyunca çiçek kurutmamış olan var mı acaba? Tahmin ediyorum ki yoktur. Ben her yıl demet demet lavanta kurutuyorum. Bir de fotoda gördüğünüz beyaz mine çiçeklerini kitap arasında presleyerek kurutmuşum. 

Kuruttuğum beyaz mine çiçeklerini yine Amsterdam'dan (All the luck in the World isimli mağazadan) aldığım bakır şeffaf çerçeve içine yerleştirdim. Bu çerçeve duvara asılabildiği gibi minik ayaklığı üzerine takılıp platform üzerinde de kullanılabiliyor.  

En üstteki ise Amsterdam bit pazarından 1 Euro'ya aldığım (Waterloo Bit pazarı) elde boyanmış mini porselen kase. Nasıl tatlı :)

Yarın akşam biraz daha çiçek toplayıp kitap arasında bekleterek daha fazla çiçek kurutmayı planlıyorum, bakalım hangi çiçekler çıkacak karşıma. İyi geceler herkese.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder