19 Haziran 2015 Cuma

Ortancalar aşkına

Bizzat yaşıyor olmasam şu mevsimin haziran ayında olduğuna hayatta inanmazdım :) Hemen her daim kapalı bir hava ve sık sık yağmur yağış... Kasvette Londra'yı geçti İstanbul'un havası. Ama olsun, aslında şikayet değil bunlar. Bu yağmurlar bereketi ve toprağın yeşilliğini-verimini beraberinde getiriyor. Geçtiğimiz iki baharda da tek bir çiçek açmayan ortancalarımı belki de bu yağmurlar coşturdu böyle. Ortancalar güneşi pek sevmez. Mutlaka gölge isterler. Havalar kapalı olunca da yağan yağmurla beraber istediklerine kavuştular. Öyle çok seviyorum ki bunları. Çiçek değil de insan gibiler. bir çiçeği iki elimin içine aldığım zaman insan yüzünü yanaklarından avuçluyor muşum  gibi hissediyorum. Çok güzeller, çok zarifler. Herkese süper bir hafta sonu diliyorum. Ben yarın parti dekorasyonu atölyem için Secdus'dayım. Rengarenk ve yaratıcı bir gün geçireceğiz misafirlerimle birlikte. Herkese mutlu cumalar, süper bir hafta sonu ve hayırlı ramazanlar diliyorum. Sevgilerle...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder