2 Aralık 2014 Salı

Yılbaşı atölyesi - Ankara

Sevgili Ankaralılar!
13 Aralık Cumartesi günü 13:00-16:00 saatleri arasında yılbaşı konulu atölyemiz için Bahçelievler Hanımeli Cafe'deyiz. Yılbaşı ruhunu ve atmosferini sevenler bu atölyeyi kaçırmasın. Kapı süsü, 3 boyutlu tebrik kartı, zarf, yılbaşı ağacı süsleri ve led ışıklı kağıt mumluk yapacağımız yaratıcı atölyemize tüm meraklıları bekliyoruz. Merak ettiklerinizi cafecraftistanbul@gmail.com adresine yazabilirsiniz. Ankara'nın benim için özel bir yeri var. Ankara için Eylül ayında yaptığım ilk atölyemi duyururken hiç kayıt çıkmazsa iptal ederim diyordum. Bilmediğim bir şehir olduğu için beklentim yüksek değildi. Öyle bir talep oldu ki ek masa yapmak durumunda kaldım ve o atölyemin katılımcılarıyla o gün bugündür devam eden bir iletişim halindeyim. Hatta bu atölyeyi yapabilmem için mekanı bana onlar buldular. Ne kadar teşekkür etsem az. Ankara'ya kocaman selamlar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder