19 Şubat 2018 Pazartesi

Tığ işi el yapımı çanta

Geçtiğimiz hafta bir örme dürtüsü geldi bana. Akşamları tığımı ve iplerimi aldım elime ve başladım ufaktan. Kırlent yüzü mü yapsam, bebek battaniyesi mi derken minik bir çantada karar kıldım. 2 eşit parça ördüm.
 Sonra bunları 3 kenardan sık iğne ile birleştirdim. 
 Bu renkler çok hoşuma gidiyor. İplerin markası Fibra Natura Coton. Pendik Kaplan'dan alıyorum. 
Katıldığım bir seminerde verilen yaka kartındaki bu metal kulakçıkları kesip lazım olur diye koymuştum bir kenara. İki yandan taktım çantaya. Uzun omuz askısı mı yapsam yoksa tek taraftan portföy gibi taşımak için bileklik mi yapsam ona karar veremedim henüz. 
 Düğme dekoratif. Alttan çıtçıt kapama yaptım. 
Askının yanı sıra çantanın bir eksiği daha var ki o da astar. Güzel bir astar gerekiyor ki hem formu bozulmasın, hem de minik parçalar aralardan düşmesin. Aslında en güzeli astara fermuar monte etmek olur değil mi? Bu arada askı konusunu galiba uzun kol askısı (çapraz da takılabilecek şekilde) şeklinde yapacağım. Daha kullanışlı olacağı kesin. Güzel bir astar kumaşına ihtiyacım var şimdi :)

Herkese güzel bir hafta diliyorum. Beklediğiniz, hayal ettiğiniz ne varsa sizin olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder