10 Nisan 2017 Pazartesi

Çiçek festivalinin ardından

Uzun zamandır katıldığım en güzel etkinlikti Çiçek Festivali. Geçtiğimiz hafta cuma, cumartesi ve pazar günleri Haydarpaşa Tren İstasyonu'nda gerçekleşti. Cumartesi günü gitme fırsatı buldum. Bunca felaket haberinin ardı ardına geldiği bir ülkede çiçeklerle örülü bir festival yapmak ne hoş bir fikir. 3-5 güzel insan bir araya gelmiş ve bu organizasyonu gerçekleştirmiş.  
  Önünü boş yakalamak kolay olmadı :)
  Pembe güllerden bir kalp. Bunu böylece korumak mümkün olsa keşke.
 Altınotu olmadan bir çiçek fuarı olmazdı zaten herhalde :)
 Ve lalesiz

Roots standı bence en ilginç ürünlerin standıydı. Bir alttaki fotoya alayım sizi.
Fotoda pek anlaşılmıyor farkındayım ama bu halkalar ilk defa bu fuarda gördüğüm bir uygulama.
Airplant'mış adı, yani hava bitkisi. Fikir  hoşuma gitti. (Detay görmek isterseniz instagramda root.ist olarak bulabilirsiniz) Halkalar arasından sarkan canlı veya kuru çiçek uygulamaları temelli bir obje. Fuar sayesinde yeni bir akımı da öğrenmiş oldum.
  Gift For You'nun sevimli standı
 Fuarın en sevdiğim parçası bu daktilo oldu sanırım :) Ba.yıl.dım!
 2015 yılında yaptığım bir atölyeme de konuk ettiğim 'Petunya Shop'un kırtasiye standı
  Petunya da çiçek konseptli ürünlerini getirmiş, iyi de etmiş, Farklı bir kategoriyle fuara renk verdi.



 101 çeşit teraryum vardı farklı farklı standlarda
La Deco Des Petites masası... Dekorasyonda bu kadar renk benim için bir kabus ama seveni var biliyorum. O nedenle fotosuz geçmedim :)
 Masadan detay.

 Şu güzelliğe bakar mısınız. Baş tacı.

 Döküm ütü içinde sukulentler
 


 Lunlun'ın standı
 Lunlun
  Umarım fotoya bakınca detayları da görebilenlerdensinizdir çünkü asıl güzellikler bütünde değil detaylarda.
 Sepet sepet sukulent
İrice bir magnum dondurma formunda canlı çiçekler. Çiçekler sünger üzerinde olduğu için 2 hafta canlı kalıyormuş.
 Hara'nın standı çiçek ve makaron fikri üzerine.
Bütün bu markaları tanımak büyük keyif oldu benim için.
Veee... Göreni çarpan stand! Zen Ceramics standı. Hepsini almak istedim ve hiçbirini almazken bildiğiniz acı çektim. Bunlar ne muhteşem güzellikte seramik tabaklardı. Sahibesi çiçek temalı bütün ürünlerini toplamış gelmiş. En minikler 35 TL, bir büyük boylar 55 TL, bir büyükleri 75 TL vb gibi gidiyordu. Mutfağı biraz sadeleştirmek istediğim için almadım ama çook güzellerdi. (Instagramdan görmek isteyenler @zenceramics hesabına bakabilirler)
 
Bu muhteşem fuar fikrini bulan ve organizasyonda emeği geçen herkese çok teşekkürler. Böyle güzel etkinliklere ihtiyacımız var. Bu vesileyle herkese iyi bir hafta diliyorum. Selam ve sevgiler.   

1 yorum :

  1. Tülh! Kaçırmışım ama zaten geçen hafta sonu İstanbul'da değildim. Bir daha ki sefere inşallah erkenden haberim olur.
    Fotoğraflar çok güzel, teşekkürler :)
    İyi haftalar, selam ve sevgi ile...

    YanıtlaSil