26 Aralık 2016 Pazartesi

Yeni yıla yeni kalem kutusu

Geçen hafta Çarşamba ve Perşembe akşamlarının eğlencesi de bu minik kalem kutusu oldu. Mavi ve Kırmızı koton iplik Fibra-Natura marka, Pendik Kaplan'dan aldım. 2 numara tığ kullandım. Tamamı sık iğneden ibaret. Kapağına da bir grannysquare çiçek kondurdum. 35 sıra zincir üzerine istediğim ölçüye getirinceye kadar sığ iğne gidip döndüm. Biri kapağa, biri de ağıza denk gelecek şekilde 2'şer sıra da kırmızı attım.
 Minik ve zarif bir şey olmasına gayret gösterdim. Zaten 2-3 kalem yeterli oluyor çantam için.
  Bıdık

 Kendi yaptığım minnoş defterlerim bile sığıyor içine :) Burada ve burada anlatmıştım size de.
 Arka plan
 Kapak içi
İşte böyle. Kendileri çantamda şimdi. Ben bunu yaparken Defnoş da zincir kolye yaptı kendine tığla ama onu çekmeyi unutmuşum :( Bir sonraki yazım da onu da ekleyeceğim. Şimdilik herkese sevgiler.

1 yorum :

  1. Harika şeyler yapmışsınız defterlerde kalemlikte çok güzel elinize sağlık..

    YanıtlaSil