13 Aralık 2016 Salı

Mini kasnaklara devam

Bu mini kasnakları size ilk defa 26 Temmuz günü burada yazmışım. 2 adet mini kaynak, kumaşı, ipleri ve iğnesiyle Mollie Makes'in Temmuz sayısından çıkmıştı. Birbirinden güzel minik kaktüs nakışlarından hangisini seçsem diye düşünürken ilk olarak yukardaki modeli yapmıştım. Geçen hafta oturup bir modeli daha işledim.
 
Üstte gördüğünüz ikinci model ilkine göre biraz daha kolaydı. Zaten yeni bir hobiye ilk defa
başlarken mümkün olduğunca ufak başlamak, adımları minik minik atmak lazım.


 
Sonra bunu yaptım. Göründüğü üzere son derece basit ve sevimli bir model. Kız kardeşim ölmek üzere olan bir sokak kedisi buldu. Ameliyat ettirdi ve anneliğini üstlendi. Büyük bir aşk yaşıyorlar. Bu kedili işlemeyi ona hediye etmeyi düşünüyorum

(Buradaki 'düşünüyorum', tam karar veremedim, her an vazgeçebilirim anlamında :))
 Kediden sonra hızımı alamayıp bir de minik benek gözlü köpek işlemesi yaptım ama kumaş ve ip renkleri uymadı. Kumaşın beyaz, ipin de kahverengi olması gerekiyordu. Sonra da oturup bol bol foto çektim tabi :) 
Tabi annesi oturur işleme yapar da minik kuşu boş durur mu? Verdim onun da eline bir kasnak :) O da dikiverdi yanımda minik minik.  
Bu da kızımın yaptığı çalışmanın son hali. Ben elimi bile sürmedim. Altına minik bir tarih atıp çerçeve yaptıracağım bunu. Fotosu biraz titrek ama öyle tatlı oldu ki! Bakalım belki 2017'de başka çalışmalar da yaparım. Çok ince bir iş. Sabır ve titizlik istiyor.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder