1 Kasım 2016 Salı

Sonbahar

Geçen gün bir yürüyüş yaptım ve gördüklerime aşık oldum. Uzun zamandır açık havada yürümediğimi de anladım. Arada durup beğendiğim köşelerin fotoğrafını çektim. Mevsimin tüm güzellikleri komşularımın emekleri ile birleşmiş ve pek güzel görüntüler çıkmış ortaya. Bu sokaktan hep geçerim ama ya bu kulübe yeni, ya da benim dikkatimi şimdi çekti. Pek şirin. Önündeki çiçeklerle peri evi gibi olmuş.
 Yollara dökülen yaprakları öbek öbek süpürmüşler belli bölgelere. Aslında süpürmeseler keşke. Hışır hışır yürümek istiyorum üzerlerinde ben.

 Kimi komşularda pek güzel sukulentler var. Örnek şekil 1A

 Ya bunlara ne demeli?
 En sevdiğim güzergah
 Pek bir kuş vardı etrafta.
 Kahküllü ve kırmızı
 
Epey bi ganimet topladım yürürken
 Sonra onlardan camlara aksesuarlar yaptım.
 
Bıdıklar
  Yapraklarının arasında birikmiş su damlaları ile pek sağlıklı bir görüntüsü vardı.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder