6 Mayıs 2016 Cuma

Başka türlü bir açlık

http://www.dreamstime.com/royalty-free-stock-images-love-travel-background-image18686799
Sanki hayatım boyunca hiç gezememişim, kafamı evimden şehrimden dışarı hiç çıkarmamışım, hiçbir yeni yer, ülke, şehir görmemişim gibi bir açlık var içimde. Hiç durmadan gezmek istiyorum. Bu yıl neden böyle oldum ben bilmiyorum :) 2-3 yazı öncesini okuyanlar 'Daha yeni geldin' diyecekler haklı olarak. Geldim gelmesine ama hiç vakit kaybetmeden tekrar gitmek istiyorum. Uçak yolculukları, tren yolculukları yapmak, gemilere binmek, şehirlerin yüksek tepelerine yolcu taşıyan teleferiklerden akşam ışıkları titreşen şehirleri seyretmek, bilmediğim cafelerde demlenmek, heyecan veren yabancı sokaklarda kaybolmak, o şehrin insanlarını seyretmek istiyorum. Uzun süren kış mı yoksa geç gelen (ve hatta hala gelememiş olan) bahar mı? Beni ne böyle yaptı bilmiyorum.
http://www.atrueloveofmine.com/2015/stop-travel-time/
Ne güzel demiş Susan Sontag. Ben de aynı bu moddayım.
**Görseller webdendir. İlgili adresler için üzerlerine tıklayabilirsiniz.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder