1 Mart 2016 Salı

Geldi artık

 
Dün ilk defa baharın geldiğini hissettim. O büyük uyanış başlıyor :) Yeniden doğuş. Yılın benim için en keyifli zamanı. Bundan sonra her hafta yeni bir çiçek konuk olacak dünyamıza. İlk mimozalar başladı. Hiç sevmezdim sarıyı, bir tatlı sallanan sandalye ve mimozalardan önce. Şimdi ise sarı sevmeden geçirdiğim yılları telafi ediyorum.
Maviş bebeler :)



Muhteşem güzellik
Gezerken bir ara Defü'yle 4 yapraklı yonca aramaya koyulduk. Onu bulamadık ama her bir yaprağında kalp deseni olan bu muhteşem 3 yapraklı yoncaları bulduk. Gözlerime inanamadım :) Haydi bakalım, baharımız bol olsun bu yıl inşallah. Selam ve sevgiler herkese.

2 yorum :

  1. İnşallah güzel ve bereketli bir bahar ayı geçiririz. Bu arada yapraklarında kalp detayı olan defne yaprağında harika. :)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. İnşallah... Şöyle dolu dolu yaşamak istiyorum baharı ben de :)

      Sil