30 Mart 2016 Çarşamba

Ceviz kabuğu

 
Bugünü saymazsak 1 gün sonra nisan ayına giriyoruz. Nisan ayı, bu hayatta aldığım en kıymetli hediyeye kavuştuğum aydır. Ayrıca, bahar gelir. Güzel renkler, güzel kokular, güzel çiçekler girer dünyamıza. Bu nedenle en sevdiğim aydır Nisan. Şimdiden herkesin Nisan ayını kutluyorum :)

Geçen hafta sonu evde ceviz kırıyordum. Kabuklardan birisi tas gibi ayrılıverdi. O an aklıma bunu yapmak geldi. Kaktüs ve sukulentler, tıpkı diğer bitkiler gibi mevcut saksılarının sağında solunda yavru veriyorlar. Bu sukulent de ana saksının yanından uzatmıştı başını 1 hafta 10 gün önce. O miniği ayırıp bu cevize ektim.
Ceviz kabuğu ile başlayınca evdeki mini Nutella kavanozları ile devam ettim sonra. Şu miniklerin tatlılığına bakar mısınız. Bildiğiniz bebek bunlar :) Kavanozları da kendi ölçülerine göre etiketlerle süsledim.
Sonra diğer abla ve abilerinin yanına yerleştirdim :) Biliyorsunuz bir bitki saksısının hem hava almak hem de fazla suyu tahliye etmek için alttan delik olması lazım. Bu camlarda yok, dolayısı ile yaşatabilmek için çok çok az sulamak gerekiyor. Şu soldaki yeşil çiçek baskılı cam saksıdakine 2 yıldır hiçbir şey olmadığına göre bunlara da olmaz herhalde. İnşallah yani. Selam ve sevgiler herkese.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder