9 Kasım 2015 Pazartesi

Kozalak çerçeve

Yılda 2-3 kere çadır kampına gidiyoruz. Bu kamplar esnasında yaptığımız uzun yürüyüşlerde bir dünya güzelliği toplayıp eve getirme imkanı buluyorum. Doğadan topladıklarımın bir kısmı da kozalaklar. Bunlar, hem ateş yakarken etkili bir ateş güçlendirici (şekli bozuk olanlar tabii) hem de yeri geldikçe craft uygulamalarım için faydalı birer malzeme haline geliyorlar. Geçen cumartesi günü de keyifli bir uygulama yaptım. Evdeki kozalak stoğumun bir kısmı ile çerçeve süsledim.
Elimde, oldukça büyük boyutlarda boş bir çerçeve vardı.
Bu çerçevenin üst yüzeyine yan yana yapıştırarak çerçevenin tamamını kozalaklarla kapattım.
 Sonra en çok nereye yakışıyor diye evde gezdirmeye başladım.
Burada olduğu gibi bir koltuğun sırt kısmında durabilir pekala.
 Şömine manteline de yakıştırdım.
 Doğal taş, ahşap şamdanlar ve eskitme çerçevelerle birlikte uyumlu oldu.

Ama en sonunda her türlü klasik kullanımdan vazgeçip cama asmaya karar verdim ve kaktüslerimin olduğu mutfak penceremin perde demirine astım. Şimdilik burada duruyor ama arada aklıma geldikçe değiştireceğim yerini. Bu arada kozalak kullanarak yaptığım farklı bir uygulama görmek isterseniz buraya tıklayabilirsiniz. Sevgi ve selamlar.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder