11 Kasım 2015 Çarşamba

Son 3 gün!

Son 3 gün... 15 Kasım Pazar sabahı 1. Köprü'yü yayalar olarak sallayacağız :) Haftalardır hem fitnessda, hem açık alan koşuları ile güzel hazırlandım, hazırlanmaya da devam ediyorum. Heyecanla bekliyorum pazarı. Köprüden arabasız geçmek harika bir his. Yıllar yıllar önce yürüyüş kısmına katılmıştım. Bu sefer koşarak geçeceğim inşallah. Yukarda çeşitli parkurların güzergahlarını görüyorsunuz. Ben 10K koşacağım. 1. Köprü girişinde başlayıp Eminönü Ticaret Üniversitesi önünde bitecek.
Daha önce de zaman zaman yazdığım gibi bu maratonda Koruncuk Gönüllüsüyüm. Bu benim için bir onur ve büyük bir mutluluk. Koruncukları ve Bolluca Çocuk Köyü'nü daha yakından incelemek isterseniz www.koruncuk.org sitesine göz atabilirsiniz.  Selam ve sevgiler herkese.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder