20 Kasım 2015 Cuma

Berry mevsimi gelmiş mi?

Sonbaharın en güzel bitkilerinden olan 'berry'lerin zamanı geldi. Bu minik çalı bitkisi her yerde! Bugün öğlen yaptığım yürüyüşte topladım birkaç dal. Eve seyirlik getirdim ama dayanamayıp yiyiciym :) Çok tatlılar. Bunlarla ilgili bir yazı geçen sene de burada yazmıştım size. Yılbaşı yaklaşırken eve biraz yaşayan kırmızı serpiştirmeyi seviyorsanız bu minik tatlı bitkiden faydalanabilirsiniz. Ben yılbaşı dekorasyonuna geçişi bunlarla başlatıyorum bu sene. Vatana millete hayırlı olsun :)
   Bu nasıl bir sevimlilik yahu! Bu minik alçı saksıda 2 dal biberiye, 3 dal berry ve 1 dal da adını bilmediğim beyaz minik çan çiçekli bitkiden var.
Evin dört köşesinde döner durur bu vazo artık :) Ve bu arada haftaya cumartesi günkü atölyemde bol bol oynayacağız bunlarla. (Kayıtlar doldu) Bir önceki yazımı yazarken bugünlük son yazımı yazdım sanıyordum, ama değilmiş :) Şimdi tekrar güzel bir hafta sonu diliyorum sizlere.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder