6 Ekim 2015 Salı

Sonbahar dekoruna geçiş

Son 1,5-2 aydır evin dekorunda yapmak istediğim ufak tefek değişikliklere vakit ayırmaya çalışıyordum. Burada anlattığım kitap da üstüne gelince tam tuz biber oldu :) Dün akşam eve gidince hasır halkalarımla yatak başı düzenlemesi yaptım. Önceden burada Martha Stewart delgeçler ile şekillendirdiğim yuvarlak kağıtlarım vardı. Onları birkaç hafta önce indirmiştim zaten. Yerine bu hasırları astım.
Dairesel formlar hoşuma gidiyor, hasır zaten çok naif ve güzel bir malzeme. İkisi bir arada daha da hoşuma gitti.

Asma işlemi birinci aşama. İkinci aşamada halkaların dekorasyonu var. Yapraklar biraz daha sarardığı zaman çınar ağacı yapraklarından toplayıp ortalarından asmayı planlıyorum, aklıma daha değişik bir fikir gelmezse eğer.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder