12 Ekim 2015 Pazartesi

Son günler ve diğer şeyler

Katliam! Olanları daha iyi tanımlayacak başka bir kelime düşünemiyorum. Böylesine bir katliam artık Somali'de, Beyrut'ta, Afganistan'da bile olmuyor. Birileri Türkiye'nin kaybetmesi için, burada insanların birbirini gırtlaklaması için, iç savaş çıkması için canını dişine takmış çalışıyor. Tüm bu olan bitene yabancı değiliz. 36 yaşındayım. Bu 36 yılın hatırlayabildiğim 30 yılı boyunca her seçimden önce aynı şeyi yaşadık; senaristlerce hazırlanmış düşmanlık ve kan! Toplum mühendisliği deniyor adına, manipülasyon, insanların psikolojisi ile oynayarak onları belirli yönlere kanalize etme. Kazanamayacaklar! Ülkemi ve insanımı seviyorum. Soy, sop, köken, ırk çeşitliliği en büyük zenginliğimiz. Olan biten hiçbir şey bu ülkede yaşayan halkların davası değil. Yukardakilerin, en yukardakilerin ve çoğunlukla sınırlarımız dışındakilerin iktidar davası. Ama çok iyi biliyorum ki, insanlık kazanacak. Biz kazanacağız. Hayatını kaybeden vatandaşlarımızın yakınlarına sabır, yaralılarımıza da şifalar dilerim.

Herkes merak içinde; kim yapıyor. Öyle farklı düşünceler duyuyorum ki gerçekten onlarca farklı görüş var. Görünen kısma dayanılarak verilen hükümler var. Aslında hayatta hiçbir şey göründüğü gibi değildir. A gibi gördüğümüz şey, aslında Z olabilir. Size bu konu üzerine hazırlanmış tek kelime ile mükemmel bir film önermek istiyorum. Orijinal adı 'Life of David Gale', Türkçeye ise sanıyorum 'Yaşam ile Ölüm Arasında' olarak çevrilmiş. Zaten oyuncular Kavin Spacey ve Kate Winslet olunca insan filmin kalitesinden şüphe duymadan, rahatlıkla başına oturabilir. Filmin konusu siyaset, politika, kan, düşmanlık falan değil kesinlikle, çok bambaşka. Lütfen bir fırsat bulursanız izleyin. Mükemmel film varsa böyle bir şey olmalıdır. İyi olmanın zor olduğu bir haftada yine de iyi haftalar dilemek istiyorum size. 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder