6 Ekim 2015 Salı

Kalispera Komşu :)

https://www.flickr.com/photos/jamesrichardsdrawings/4758284905
İçimde bir heyecan! Neden? Çünkü haftaya Atina yolcusuyum :) Geçen Kurban Bayramı için Yunan adalarına niyetlenmiştik ama kararımızı değiştirdik sonra. Meğer ilk Yunanistan yolculuğum Atina'ya kısmet olacakmış (Kısmetse tabii; her işin başı kısmet)

İş için gidiyorum, 3 tam gün bazı konferanslara katılacağım ama illaki boş vaktim olur. Çok sevdiğim bir Yunan arkadaşım da var orada, beni kılavuzsuz bırakmaz ama ne yapmak, nereye gitmek, nerede yemek gerek vb konularında önerileriniz varsa yazın bana :) İnşallah hava da biraz yardımcı olursa, hopçikolop günler beni bekler :) Şu an camın ötesini, E5'i görüyorum. Trafik cehennem. Neden? Çünkü biraz yağmur yağdı. Peeh! (Alakaya maydanoz oldu, olsun :))

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder