26 Ekim 2015 Pazartesi

İlginç şeyler

 
 
Şu geçen hafta başladığım resim çizme maceram var ya hani (burada anlatmıştım) enteresan bir şekilde ilerliyor. Geçtiğimiz hafta sonu biraz daha çizim yaptım fakat bu sefer başka çizimlere bakmak yerine içimden geldiği gibi çizim yapmayı denedim. Ve bilin bakalım ne oldu. Aslında çok karakteristik çizgilerim varmış, ya da daha doğru bir ifadeyle bir stilim varmış. Çizimlerden çok karalamaları kullanıyorum mesela sanki. Tek düz çizgiler yok da dairesel kalem darbeleri var. Ben de anlamadım gitti :)
Bunları tükenmez kalemle çizdim. Figürleri yaparken elimi neredeyse hiç kaldırmadım. Çizgiler kendiliğinden geldi öylece.

Bu sigaralar pipolar nereden çıktı en ufak bir fikrim yok, sanki dört bir yanım içicilerle doluymuş gibi (ama aslında içen tanıdığım neredeyse hiç yok) Bu aralar her gece birer bölüm Mad Men seyrediyorum, belki ondandır :)
 Üzgün adam, mutlu genç ve bebecik

Birkaç tane de evdeki eşyalardan çizmeyi denedim sonra.
Tanıdık birileri bu yazıyı okuyor mu bilmiyorum ama eğer varsa sormak isterdim bu hanım ve bey tanıdık geldi mi diye :) Yani gözünüz bir yerden azzzıcık da olsa ısırıyorsa bana yeter :)


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder