21 Eylül 2015 Pazartesi

Tilda garland

Neler yapıyorsunuz? Nasılsınız? Bir 3-5 gün yazmadım diye aylardır ayrı kalmışım gibi hissediyorum. Geçtiğimiz cumartesi günü Secdus Cafe'de harika bir atölye gerçekleştirdik. Ankara'dan, Bursa'dan, İzmit'ten ve hatta Bahçeşehir'den (Malum orası başka şehirlerden bile uzak sayılır :)), misafirlerim vardı. Nasıl mutlu oluyorum atölye günleri, tarifi pek mümkün değil benim için. İnşallah en kısa zamanda atölyeyi de fotoğrafları ile yazacağım. Hatta yine Secdus'da yapacağım yeni atölyelerimi de duyuracağım yakın zamanda ama şimdi gelelim bu yazının konusuna; Tilda kağıt seti.
Atölye misafirlerimden birisi, instagramda Tilda_tr veya bayantilda olarak tanıyor olabileceğiniz Seda Hn idi. Tilda markalı ürünlerin Türkiye distribütörlüğünü almış ve online satışını yapıyor. Seda Hn'ın atölyeye geleceğini öğrenince fırsat bu fırsat dedim ve www.bayantilda.com adresinde çok beğendiğim bu kağıt setinden sipariş verdim. Kağıtlar web sitesinde göründüğünden de güzelmiş. 2 gün sevdim kokladım ve bugün artık dayanamayıp daldım sayfalara :)
Setin ilk sayfası die cut şekillerden oluşuyor. Nedir die cut? Makas kullanmadan çıkarabildiğiniz kağıt parçalara die cut deniyor (sticker özelliği yok die cut'ların) Defniko ile ilk sayfanın tüm die cut parçalarını pıt pıt ayırdık önce. Bu arada sol üst köşede ara sayfalardan bir örnek görüyorsunuz. O kadar hoş desenler var ki!

 Yerim yerim!
 Tüm parçaları çıkardıktan sonra bir misinaya dizip garland yaptım. Önce yatağımın başına astım.
 O kadar hoşuma gitti ki!
Sonra başka yerlerde nasıl olur diye düşünüp craft odamın yenilemek istediğim duvarına astım. Her iki duvarda da çok güzel oldu çünkü çok zarif ve farklılar. Şimdilik burada duruyorlar bakalım. Gezdiririm bir süre oradan oraya :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder