11 Eylül 2015 Cuma

Koruncuklarla birlikte...

Ne o? Yoksa size bir merhaba demeden bu cuma gününü ve dolayısı ile haftayı kapatacağımı mı düşündünüz? Öyle ise yanıldınız :) Gün aşırı buradan size laf atmayınca rahat edemiyorum :) Bu aralar tatlı ufak bir telaşım, bir de sabırsızlığım var. Koruncuklarla ilgili son haberleri size burada yazmıştım. Haftaya perşembe günü Bolluca Çocuk Köyü'ndeki çocuklarla minik bir craft atölyesi yapacağız. Geçtiğimiz haftalarda Çocuk Köyü Müdürü Ayşe Hn ile bu konuyu görüşmüştüm. Tarih 17 Eylül olarak netleşti. 17 Eylül'ü aslında özellikle istedim çünkü o gün şirketimin dünya genelinde ilan ettiği ve farklı etkinliklerle kutlayacağı 'Toplum Gönüllüleri' günü. Ayrıca, 15 Kasım Avrasya Maratonu'nun 10 Km'lik koşusunu Koruncuk gönüllüsü olarak koşacağım. Bu gönüllü koşudaki amacım bir çocuğun yıllık bakım destek bütçesi olan 2.800 TL'yi toplamak. Gönüllü koşucu olmak demek, seçeceğiniz vakıf adına koşarken, mümkün olduğunca çok eşe dosta duyurarak direkt Vakfın hesap numaralarına bağış yapmalarını sağlamak. Hem bilinirliği arttırmak hem de maddi bağış toplanmasına katkıda bulunmak. Çok güzel bir şey çok! Merak ettiyseniz ve daha detay bilgi almak isterseniz www.adimadim.org/ adresine girebilirsiniz. Hatta benimle beraber koşmak isterseniz lütfen gelin. Sizlerle yan yana koşmaktan büyük mutluluk duyarım. Güzel bir hafta sonu dilerim size.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder