21 Eylül 2015 Pazartesi

Koruncuklarla atölye

Uzun zaman öncesinden beri bir hayalim vardı. Bu hayalim geçtiğimiz hafta perşembe günü gerçek oldu. Bolluca Çocuk Köyü'ndeki çocuklar için minik bir atölye düzenlemek istiyordum. Son dönem yürüttüğüm görüşmeler sonucunda bu hayalim gerçek oldu. Daha önce size zaman zaman onlar hakkında yazdım. En son da burada yazmıştım. Şirketimin sosyal sorumluluk çalışmalarını da Bolluca Çocuk Köyü'ne kanalize ederek hem bireysel hem de kurumsal bazda ufak da olsa onların yanında yer almaya çalışıyoruz. Devletin, mahkeme kararı ile 'bakıma muhtaç' olarak ifade ettiği, annesi babası olmayan veya olsa da onlardan bir fayda sağlayamayan çocuklarımız onlar. Çok tatlılar, çok güzeller (Ve sanıyorum, biraz da şımararak söylüyorum ki, beni çoook sevdiler) Tabii olarak ben de onları çok sevdim. Önce 'öğretmenim' 'öğretmenim' diyorlardı, sonra 'abla' 'abla' demeye başladılar bana :) 15 Kasım Avrasya maratonunda Koruncuk Gönüllüsü olarak koşacağım için onur duyuyorum.
Pek yerinde bir karar olarak, çocukların fotoğrafını paylaşmak yasak. Biz de böyle bir fotoğraf çektik hep beraber sizin için :) İnşallah yine yolum düşer oralara.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder