5 Eylül 2015 Cumartesi

Dore sprey boya dekorasyonu

 

Dün gece, başka bir şey ararken, rafların birinde unuttuğum dore sprey boya ile yüz yüze kaldık bir anda. 3-5 saniye kadar bakıştık. O anda, aramakta olduğum diğer şeyi unutuverdim :) Sprey boyayı raftan aldım. Bu beklenmedik karşılaşmaya benim kadar o da mutlu oldu bence :)
Bir çanta dolusu kozalağım ve başka bir çanta dolusu taşlarımın arasından gözüme kestirdiğim birkaç tanesini ayırdım. Bir de boş duran düz şişem vardı, onu da aldım yanıma ve açık havaya çıktım. Bu arada, bir insanın evinde bir çanta dolusu kozalak veya bir çanta dolusu taş (veya kum, deniz yıldızı mesela, veya deniz kabuklularının kabukları vb) neden olur diye soranlarınız varsa başka bir yazıda cevaplamak isterim. Sanırım kafadaki tahtaların sayısı ile alakalı :) Sesli gülüyorum şu anda.
Şişemi yarı hizadan bantladım ve sprey boyayı altta kalan kısma sıktım sadece.
Bu işi yapacak olursanız elinize lastik eldiven mutlaka takın. Ben takmadım, şu an pişmanım :) Bir de sprey boya işini ne olur kapalı alanda yapmayın. Sakın ha! Mutlaka balkon bahçe vb bir yer olması lazım. Ne siz, ne de çocuğunuz kesinlikle solumayın.
Spreylediğim şeyleri geceden kurumaya bıraktım. Sabah kupkuru olmuşlardı. Şişenin bantını da şişe kuruduktan sonra çıkardım.
 Sonra elime alıp dört bir yanda fotoğrafladım ve en çok nereye yakıştığını tespit ettim :) Bu konu mühim :)
 Yanında da dore kulplu fincanlarla hüp hüp  :)
Kullandığım sprey boya bu. Kipadan almıştım. Sanıyorum bütün büyük marketlerde ve sanat marketlerde var. Yalnız bu spreylerin basma başlığı her kutudan çıkmayabiliyor nedense. Alırken kontrol etmekte fayda var. Mutlu hafta sonlarınız olsun.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder