30 Eylül 2015 Çarşamba

Çay saati geldi mi?

Zaman zaman yazıyorum size. Atölyelerimin bana kattığı çok şey var. Keyifli zaman, sevdiğim şeyleri paylaşma hissinin verdiği doygunluk, o tatlı adrenalin, tutkunu olduğum hobimi yaşama ve yaşatma hissi, her seferinde yaşadığım o yenilenme duygusu ve tabii ki tanıştığım insanlar. Hatta bu faktörü en başa koymak gerekir. Her atölye bana, farklı yönleri, ilgi alanları ve yetenekleri olan kişilerle tanışma imkanı sağlıyor. Son atölyemdeki Fatoş Hn da onlardan birisiydi. Kendisi Tilda bebekler ve çeşitli kumaş ürünler yapıyor. 19 Eylül'deki atölyeme kayıt olunca bunları da benim için hazırlamış. Mavi pelerinli melek bebek, demlik ve kaşık tutucu. Hepsine bayıldım.
Şu çay saati aksesuarlarının güzelliğine bakar mısınız? Demlikten sarkan poşet çay etiketi, kaşık tutucunun zarifliği... Şimdi şu tepsiyi bir sadece üzerindeki fincanla düşünün, bir de bunlarla birlikte. Ne kadar hoş, şirin, esprili ve dekoratif.

Özellikle instagram takipçilerim, demliklere olan düşkünlüğüme dair bazı paylaşımlarıma tanık olmuşlardır. Bunları sergilediğim ayrı bir köşem bile var evimde. Hal böyle olunca kumaş demlik de çok orjinal bir parça olarak bu köşede yerini aldı :) Fatoş Hn'ın çalışmalarına göz atmak isterseniz instagramda fatosnihal olarak görebilirsiniz. Şu demlikten yapabilir miyim acaba diye kesiyorum yandan yandan. Belki gövdeyi yamru yumru da olsa evet ama o imbik (imbik değildi o kelime, neydi?) ve kulp çok zor belli. Aslında bir gün çay partisi yapsam keşke evimde. Ana fikir çay olsa. Çeşit çeşit çay demlesem, böyle güzel aksesuarların olduğu bir köşe hazırlasam. Dileyen gelirken en güzel çay bardağını/kupasını getirse, dileyen de bendekilerden sevdiğini seçip kullansa. Pek konuşmadan, başka telaşa kapılmadan çay içsek sessiz huzurlu. Ay nasıl güzel geldi bu fikir şimdi bana. Düşüneyim ben bir :)
 


2 yorum :

  1. Ibrik mi acaba aradiginiz kelime?
    Caydanlik koseniz harika ve oeaya ne kdr yakismis bez caydanlik ❤
    Bloglar eski gorkemini kaybetmisken hala boyle guzel yazilara denk gelmek de cok hos dogrusu. Ama illa ki bi instagram hesabinizi ziyaret etmeliyimmm. Sevgiler..

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Tabii ki ibrik :) Çok teşekkür ederim :) IG hesabıma da hoşgeldiniz, oradaki mesajınızı da gördüm :) Sevgiler.

      Sil