31 Ağustos 2015 Pazartesi

Tereğimin sarmaşıktan kahkülü :)

Bugün yazılarım bombardımana dönüştü ama elimde hoşunuza gideceğini düşündüğüm malzeme biriktimi bekletmeden sizlerle paylaşmak istiyorum. Geçtiğimiz cumartesi de en sevdiğim minik sarmaşıktan topladım iki dal ve tereğimin üstüne minik ama ağır bir vazo içinde yerleştirdim.
Öylece yerleştirince alından sarkan kahkül gibi oldu :) Öyle tatlı minik yaprakları var ki! Mümkün olsa evimin dış duvarlarının tamamını bu sarmaşıkla sardırırdım. Soldaki 3 tabak birer ikişer TL'ye çeşitli bitpazarlarından.
 Yaprakların güzelliği
Minnoş demlik koleksiyonum :) Çok seviyor onları ben :) ibeking marka olanları tanımışsınızdır. Menekşe rengi ve yeşil olan Antalya'da bir eskiciden, krem rengi olan Bomonti bitpazarı, ön sırada ortada olan Eyüp bitpazarı, ön sıra sağ baştaki Dolapdere bitpazarı. O dosyayı görmüş olanlarınız vardır belki içinizde. Evim Dergi Ocak sayısında bitpazarlarını anlatan bir yazı yazmıştım dergi okurları için. (Burada)  En öndeki minik çay takımı seti ise kardeşimin Tayland'dan getirdiği ve aklımı yerinden, gözlerimi yuvalarından oynatan bir hediye :)
 En öndeki anne-çocuk kavanoz geçen hafta yaptığım ve size burada anlattığım kızılcık marmelatlarım.
 Lavantasız (ve kaktüssüz) bir köşe yok sanırım bizim evde :)
 Sol üstteki emayeler yine çeşitli bitpazarı ganimetleri :)


İşte böyle. 2 dal sarmaşık bile bir heves ve mutluluk veriyor insana.
Ev içinde yeşili çok seviyorum.
Siz de sever misiniz?

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder