31 Ağustos 2015 Pazartesi

Minyatür defterler

Geçtiğimiz hafta sonu minik defterler yapmaya karar verdim. Elimdeki en minik malzemeleri ortaya çıkardım önce. Kapak olarak kullanacağım kağıtları seçtim ve her defter için ayrı bir tema belirledim.
 Kapak süslemesinin birincil öğesi tabii ki stickerler. Elimdeki en minik sticker grupları bunlardı.
 Minik bantlar, minik makas :)
  Kedili stickerlarımı unutacak değilim tabi :)
Ortaya çıkan defterler bunlar oldu :) O kadar minikler ki gece yastığımın altına koyup uyumak istedim. Sol üst köşeden saat yönünde sayacak olursak, Kawaii defter, parfümlü defter, kedili defter, çay saati defter ve Teddy Bear defter olarak isimlendirebiliriz :) Bunların daha büyük boylarından, ayrıca kağıt kutular ve kağıt çantaları benimle birlikte siz de yapmak isterseniz 19 Eylül'de Kadıköy'de Secdus Cafe'de yapacağım atölyeye sizleri de bekliyorum. Atölye hakkında detay bilgi  burada.  Daha önceki bir 'defter, kutu ve kağıt çanta' atölyeme ait fotoğraflar ise burada. Sevgiler herkese.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder