28 Temmuz 2015 Salı

Scrapbook saati

Geçen gün üstteki fotoyu instagram hesabımdan paylaşınca, oradaki takipçilerimden Irmak İpek, daha detay fotoğraf görmek istediğini yazmıştı. Dolayısı ile bu mini yazıyı bilhassa Irmak için yazıyorum :)

Scrapbook yapmak çok sevdiğim bir şey. Aslında bu konuda daha önce zaman zaman yazılar yazdım ve bazı örnekler paylaştım. Mesela birisi bu yazıda. Arkadaşım İpek'in gördüğüm gün vurulduğum defteri bu. Benim kendi kızım için hazırladığım bol fotoğraflı arşiv/günlük formatlı scrapbook ise bu yazıda. Yukarıda fotolarını gördüğünüz an ise kızımla yaptığım bir çalışmaya ait. Scrapbook güzel olduğu kadar, yapması rahatlatıcı ve ilerde dönüp baktığınız zaman sayfalarını karıştırıp keyifle okunan bir şey. Bu nedenle kızımı da küçüklükten alıştırmaya çalışıyorum. Öndeki defter onun scrapbook defteri :) Şu an için sticker, bant ne bulursa yapıştırıp (scrapbook ruhu bunu gerektirmez mi zaten) aralara da bir iki bir şeyler yazıyor :) Bu alışkanlığı şimdiden kazanırsa ilerde onun için daha kolay olur diye düşünüyorum.


Ve sevgili Irmak, eğer bol malzemeli başka fotolar da görmek istersen, buraya, buraya ve hatta blogumdaki 'craft' ve 'atölye' etiketli yazılara bakabilirsin. Şimdilik selam ve sevgiler.

1 yorum :