27 Temmuz 2015 Pazartesi

Sıcaklar cayır

Bence bu sene yaz 25.07.2015'te geldi. Öncesinde ben böyle bir sıcak hissetmemiştim ama 25 ve 26 Temmuz'a denk gelen hafta sonu yaz mevsimi tam anlamı ile geldi bence. Gölgeler acaip prim yaptı :)
 
Tchibo'da yeni bir kamp temalı ürünler haftası var. Kamp yapmayı çok sevdiğimiz için bu kampanya ilgimizi çekti ve işimize yarar malzemeler çıktı karşımıza. Bahçe için uzun zamandır portatif ve hafif bir masa sandalye grubuna ihtiyacım vardı. Masa fotoğrafta tam görünmese de tam ihtiyacım olan bir oturma grubu olarak Tchibo'nun kamp temalı ürünleri arasından çıktı. Gölge nerede masa orada. Açıp kapaması kolay ve ürünler hafif. Evdeyken bahçede, kamptayken de dağlarda işime yarayacak. Turuncu sandalye takımın değil yalnız, onu ben ekledim.
 

 Burası da malum köşe, en sevdiğim köşe, her daim püfür püfür, her daim sallantılı :)
 

 Bugünlük bu kadar yazmak yetsin :) İyilikler, güzellikler sizinle olsun.

2 yorum :

  1. Ben o hamaklı sallantılı ve güzel yastıklı köşeye bayılıyorum.Keyfiniz bol olsun.Ve cidden İstanbul yanıyor resmen.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Çok teşekkür ederim. Sizin de mutluluğunuz huzurunuz bol olsun.

      Sil