7 Temmuz 2015 Salı

Pi sonrası birkaç cümle

 
Nasıl diyordu Pi'de? 'Hayat nasıl olsa yolunu bulacaktır ama insan da çabada gerekir'. Böyle bir cümlecikti. Kitap yanımda olmadığı için kelimesi kelimesine yazamadım ama aşağı yukarı bunu diyordu. Yani insan çalışıp çabaladığı sürece hayat ona istediğini verecektir, yeter ki insanın bir amacı olsun ve o amaç için emek sarf etsin. Herkesin söylediğinden farklı değil benim yorumum da, o kadar çok cümlenin altını çizdim ki bu kitapta, uzun yıllar yaşamış birinin yüz çizgileri kadar çok çiziktirik içinde kaldı kitap. Sadece altı çizili bölümlerden ayrı bir kitap çıkar. Ve doyamadım. Dün gece bitti ve bu akşam eve gidince devam edemeyecek oluşumun eksikliğini hissediyorum şu anda.

Yine yaz Azra. Yaz ki anlam senin kelimelerinle tekrar hayat bulsun hayatlarımızda! Teşekkürler.

2 yorum :

  1. Ben de dün aldım ve başladım.Soluksuz okuyacağım diyordum ama soluklanmadan sindirmeden geçilmiyor tek satır.Ve iyi ki bu kadar beklemişiz iyi ki kalın bir kitap olmuş diyorum.Bitmesini istemiyor insan ve yine yazsın biz okuyalım...

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Aynı hislerle okumaya başlamışız demek ki... Ama ne yaparsanız yapın hızla bitecek ve bittiğinde henüz doyamamış olacaksınız :) Bence üçlemenin en iyisi bu kitap.

      Sil