9 Temmuz 2015 Perşembe

Kiraz ve Raket

İnsanları tanımlamada kediler önemli bir faktördür. Bana göre insanlar ikiye ayrılır :) Kedileri aşırı sevenler ve nefret edenler... İkisinin arasında birisiyle henüz tanışmadım. Ben şüphesiz ilk gruptayım. Dünyadaki huzurun önemli bir kısmının bu hayvanların kalbinde (veya belki patilerinde) saklı olduğunu ve bu huzuru büyük bir ustalıkla bulaştırma yetisine sahip olduklarını düşünüyorum. Üstteki fotoda gördüğünüz, türlü şekilli yaramazlıkla elimdeki kitabı bıraktırıp sonrada üstüne çıkıp tepinen bu minik kızın ismi 'Kiraz'. Defniko'nun tenis kulübünün kedisi. Kendinden önce kulüpte kendisinden birkaç ay büyük olan abisi 'Raket' vardı. İkisi de çocukların maskotu durumunda.

Geçen gün Defniko'nun antrenmanını seyrederken Kiraz geldi kucağıma yattı. Biraz eteğimin ucuyla oynadı, kuyruğunun ucunu tutmaya çalıştı, esnedi, gerindi ve derken yavaş yavaş uykuya kendini teslim edecekti ki, Kiraz'ın kucağımda olduğunu fark eden Raket bir hışım geldi ve lönk diye kucağımda yatan Kiraz'ın üzerine attık kendini :) Ve ikisi birden yavaş yavaş uykuya teslim ettiler ruhlarını birbirlerinden hiç rahatsız olmadan.

Böyle bir tatlılık var mı. Öper halde uyumak olsun bu fotonun adı :) 

İkisini uzaktan gören bir şey koklatıp bayılttım sanır, öyle geçtiler kendilerinden. Onların bana iyi geldiği kadar ben de onlara iyi geldim belli ki, mamanın kokusu uzaktan gelene kadar epey bi yattılar böyle 40-45 dk kadar...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder