5 Mayıs 2015 Salı

Virginia Woolf

Bazı yastıklar vardır 'raf çaktırıp, o rafa tablo gibi yerleştirmeliyim' dedirtir, o kadar güzel ve anlamlıdır ama çok değillerdir. Nadiren rastlarsınız etrafınızda. İşte öyle bir yastık bana hediye olarak geldi dün. Bugünlerde paralel okuduğum üç ayrı kitap var elimde. Bunlardan birisi Virginia Woolf'a ait bir kitap. Woolf, hemen hiç kadın yazarı olmayan bir dönemde İngiltere'de kadın yazar olarak sivrilmiş, hayatı trajedilerle dolu olan, sonunda da ceplerine taş doldurup göle atlayarak intihar etmiş bir yazar. (Ne kadar ilginç değil mi? Ölmek için seçilmiş böylesine çocuksu bir yöntem duydunuz mu daha önce?) Bana gelen yastıkta da, muhteşem ötesi ve tamamen el emeği bir Virginia Woolf işlemesi var ve bu işleme öyle güzel yapılmış ki, fotoğrafı ile yan yana koysanız, aynısı diyorsunuz.

Bu muhteşem yastığı, taa Mardin Ömerli'den işleyip bana gönderen Bezz Design Songül Hanım'a ne kadar teşekkür etsem az. Kendisindeki yeteneğe ve seçmiş olduğu fikrin orjinalliğine hayran olduğumu ifade etmeliyim. Tam benim evimin ruhuna özgü bir şey. İster eviniz için, ister hediyelik olarak tercih edebilirsiniz. Ürünlerini instagramda bezzdesign hesabından inceleyebilirsiniz. Herşeyin fabrikasyon olduğu ve aynı şeylerin evlere tıka basa dolduğu bugünlerde farklılaşmak ve özgünleşmek için güzel bir seçim. Zaten Songül Hn yastığa Woolf'un çok güzel bir sözünü işlemiş. Herkese hayat felsefesi olması gereken bir söz: 'No need to hurry, no need to sparkie, no need to be anybody but oneself.' 'Aceleye gerek yok, telaşlanmaya gerek yok, başkası olmaya çalışmak gereksiz, sadece kendiniz olun' Kendilerine tek bir kere bahşedilmiş hayatlarını başkası olmaya çalışarak, telaşla, panikle ve acımasızca tüketenler için damla damla akıtılmış bir söz değil mi sizce de?  Bu güzel seçim için çok teşekkür ederim Songül Hanım.

Ve ben bu aralar yazmaya doyamıyorum :) Bakalım sırada ne var :) Sevgiler herkese.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder