17 Aralık 2014 Çarşamba

2015 için yeni defterler

Dün gece fotoları karıştırarak kabaca anımsamaya çalıştım. 2014 içinde 70'e yakın defter yapmışım ve bunları çeşitli vesilelerle eşe dosta, tanıdıklarıma hediye etmişim, elimde sadece 3 adet kalmış. Bunu fırsat bilerek dün gece 2015 için yeni defterler yapmaya başladım. İlk bu ikisi çıktı ortaya. Bu defterleri yapmak veya yaptığınız şey ne olursa olsun bunlarla uğraşmak tam bir terapi: dinlenme ve rahatlama dakikaları. Tabii bu defterleri kendim yapmakla kalmadım, atölyelerime katılan değerli misafirlerime de öğrettim ve birbirinden güzel yeni defterler ortaya çıktı. Kimisi hatıra defteri oldu, kimisi tarif defteri. Kullandığınız bir eşya için 'bunu ben yaptım' demenin keyfi bambaşka. 2015'te devam edecek olan yeni atölyelerimde de merak eden katılımcılarımla birlikte yeni defterler yapmaya; kendi el emeklerimizi kendi hayatlarımıza katmaya devam edeceğiz. Bu yazıyı keşke karşılıklı sohbet havasında sürdürmek mümkün olsaydı. O zaman 'craft malzemelerinizi önünüze çektiğiniz zaman sizler neler yapıyorsunuz' diye sorma imkanım olurdu ve uzun uzun sohbet ederdik. Bol craftlı günler.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder