10 Ekim 2014 Cuma

Kasnakistan

 
Geçenlerde bir hobi marketten değişik ebatlarda kasnaklar aldım. Eve gelince sevdiğim kumaşları bu kasnaklara geçirip sabitledim. Uzun zamandır denemek istediğim bir fikirdi. Sonuç da çok hoşuma gitti. Eve giriş holundeki camekanlı alanı biraz renklendirmek için kullanacağım. Bu işlem çok basit. 5-10 dk ancak sürüyor ama sonuç çok güzel. Bu arada merak edenler olursa diye yazayım. El işi cam melekler Letonya'nın başkenti Riga'dan. Geçen sene bir eğitim için gittiğimde, merkez meydandaki el işi standlarının birinden almıştım. Çerçeve içindeki yaprak ise benim için çok özel olan bir piknikten alıp eve getirdiğim bir yaprak. Kurudukça çatlar ve parça parça olup dağılır diyordum ama sapasağlam duruyor hala. En az iki sene oldu herhalde o çerçevenin içine gireli.

 
Bu parıltılı güzellikler de yine bir hobi malzemeleri alışverişimden. Muazzam bir yılbaşı atölyesi planladım. Çok canlı, göz alıcı, pırıl pırıl işler yapacağımız bir atölye olacak. Bunlar da o atölyeye ait minik ipuçları :) İçlerinde en çok da şu makasa vuruldum diyebilirim. Çok zarif, naif. Vee, tam ortadaki püskülü de sol alt köşedeki sim ipinden ben yaptım. Püskülle ilgili farklı bazı uygulamalar da var aklımda. Onu da yapınca paylaşırım. Herkese güzel bir hafta sonu diliyorum. Sevdiklerinizi daha çok sevmeyi ve kendinizi daha çok sevdirmeyi, doğa ile buluşmayı, kitap okumayı, ruhen canlanıp dinlenmeyi, iyi düşünüp iyi hissetmeyi unutmayın. Sevgiler.

2 yorum :

  1. Kasnaklardan yapilan panolari cok seviyorum. Harika bir dekorasyon fikri bence. Yeni malzemelerle ortaya ne guzellikler cikacak kim bilir. Merakla bekliyorum:-)

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Teşekkürler, yaptıkça paylaşacağım devamını da, sevgiler :)

      Sil