26 Eylül 2014 Cuma

Yepyeni atölyelerim hakkında

Geçenlerde güzel bir sürprizim olacağını yazmıştım. İşte detaylar... Yılın son çeyreği için çok güzel bir içeriğe sahip yeni bir atölye planladım. Bu atölyede yılbaşı ruhunu beraber yakalayacağız. Yine yüzlerce craft malzememiz var. Herşey şıkır şıkır, pırıl pırıl, göz alıcı. Bu atölyelerim 3 farklı tarihte, 3 farklı mekanda gerçekleşek, yer kalmama derdi yok. Bu içerik ilginizi çekiyorsa 26 Ekim (Hobi Kutu Atölye, Mecidiyeköy), 15 Kasım (Handizayn Atölye, Ümraniye) ve 29 Kasım (www.ibeking.com ofisi, Ümraniye) tarihlerinden birini ajandanıza not edin. Gelecek olan misafirlerime sürprizli olması için tüm detayları buraya aktarmıyorum ama bu kadarı bile bir fikir verecektir. Kırmızılar, goldlar, simlerle oynayacağız bol bol. Kapı süsleri, yeni yıl için tebrik kartları ve zarfları, yılbaşı ağacı süsleri ve evde yılbaşı köşesi dekoru yapacağız.
 

Yüzlerce kurdele ve aksesuar hazırladım bu atölye için, içinde keyifle kaybolacaksınız.  Hayal dünyanızın sınırı yok.

Ağacımızın süslerini de kendimiz yapacağız. Ben geçen sene kendi evime 2 metrelik 'kağıttan' bir yılbaşı ağacı yapmıştım.(Detayları buradan görebilirsiniz) ve üzerindeki tüm dekor kendi el yapımım olan kağıt uygulamalardı. Bu çalışmadan sizlerin de büyük keyif alacağınızı düşünüyorum.


Geçen sene kızımla tüm tebrik kartlarımızı kendimiz hazırlamıştık. (Buradan görebilirsiniz)  Eskinin en güzel alışkanlıklarından biriydi el yazısı ile hazırlanmış tebrik kartları atmak. Benim gibi düşünenlerle birlikte bu güzel alışkanlığı tekrar canlandırmak istiyorum. Gelin 2015 için göndereceğimiz tebrik kartlarını ve zarflarımızı birlikte hazırlayalım.

İşte böyle... İlgilenenler cafecraftistanbul@gmail.com adresine yazabilirler.


Hiç yorum yok :

Yorum Gönder