2 Temmuz 2014 Çarşamba

Gaipten hisler

Size de oluyor mu? Yılın belli dönemlerinde burnunuza gaipten kekik kokuları, kulağınıza dalga sesleri geliyor mu? Bana her sene bu dönemlerde sıkça oluyor :) Yaz kokuyor ortalık. Gözlerimi kapadığımda Datça Palamutbükü'nün muhteşem yıldızlı gökyüzünü görüyorum göz kapaklarımın arkasında geceleri. Birşeylerin zamanı geliyor yavaştan yavaştan :)

Ve sonra düşünüyorum.. Sınırlarında bir parça denizi, bir minik tarihi olmayan ülkeler var. Bizler ne kadar şanslıyız. Sayısız alternatif sıra sıra önümüzde. Ege'nin asil güzelliği mi dersiniz, Akdeniz'in sıcacık çekiciliği mi? Kapadokya'sı, deli Karadeniz'i, Pamukkale'si, Harran'ı, Mardin'i ve sayısız birbirinden zengin güzergahıyla bir eşi daha yok benim güzel ülkemin, güzel Türkiye'min... Çocukluğumda ve gençliğimde adım adım, arşın arşın dört bir yanını turladığım güzel ülkemde en küçük yöresine kadar bir tur daha atmak istiyorum ben bugünlerde...

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder