5 Haziran 2014 Perşembe

Yeni Parti Dekorasyonu Atölyem

Güzel bir parti dekorasyonu atölyesine var mısınız? Ben öncekilere doyamadım, arayı fazla açmadan yenisini planladım. Bu seferki atölyem 21 Haziran tarihinde Şerifali Ümraniye'de Han Dizayn Hobi Atölyesi'nde. Bu atölyem, kendi partilerini planlayıp, tasarlamaktan ve bizzat hayata geçirmekten zevk alanlar için hazırladığım bir atölye, tam 'kendi partimi kendim yaparım' diyenlere göre :) İçeriğinde, göz alıcı partiler için uygulayabileceğiniz birçok yeni fikir ve uygulama var. İlgileniyorsanız cafecraftistanbul@gmail.com adresine mail atabilirsiniz. Daha önceki atölyelerim hakkında fikir sahibi olmak isterseniz buraya, en son kızım için hazırladığım ve Ev&Bahçe Dergisi'nin çekime geldiği partime göz atmak isterseniz buraya tıklayabilirsiniz.

 
Bu arada, atölyemi yapacağım yer olan 'Han Dizayn' hobi atölyesi tüm katılımcılar için tam bir keşif olacak. Sadece bu foto ile yetinmek istiyorum. Gerisi katılımcılarım için sürpriz olsun :)

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder