21 Nisan 2014 Pazartesi

İbeking atölyemden

Yukardaki duyuruyu hatırlıyorsunuz değil mi? 3-4 hafta önce duyurmuştum. İple çekiyordum. Geçtiğimiz cumartesi günü gerçekleştirdim. Çok keyifli, bol eğlenceli, son derece yaratıcı bir atölye oldu ve işin açıkcası oldukça yetenekli katılımcılarım vardı :) 12:00'de valizler dolusu malzeme ile atölyeye ulaştım. İpek'le birlikte yerleşimini yaptık. İpek kusursuz bir ev sahibi. Bizi çok güzel ağırladı. Kendisine kocaman bir teşekkürü borç biliyorum. Ben bu atölyelerden çok büyük keyif alıyorum ama bunu İpek'le birlikte, onun o şahsına münhasır mekanında yapmak ayrı bir keyif oldu benim için.
Önce ortamı biraz süsledik. Cafe Craft İstanbul çalışmaları, İbeking'in cıvıl cıvıl objelerinin yanında yerini aldı.

İbeking ofisinin her köşesi ayrı güzel ve ilham verici :)  

 
 İlk önce defterlerimizi yaptık. Hem yaptık, hem bol bol fotoğrafladık.
 


 Muhteşem damgalar arasından seçim yapmak zor :)
 


 Ansızın ev sahibemiz elinde koca bir şişe limonata ile çıkageldi. Süper lezzetliydi :)
 
 
Güzide Hn'ın neredeyse bir takım gibi duran çantası ve defteri

 Neslihan Hn'ın üçlüsü; defteri, kağıt çantası ve üçgen kutusu. 
 

Ev sahibemiz de çalışıyor :)
 
 Biz atölyede çalışırken, İpek de alt katta çok orjinal birşey yaptı. Böyle bir hediye bana gelse nereye koyacağımı bilemem gerçekten, o kadar değerli ve güzel birşey çıkardı ortaya.

 Hünerli eller
 
 

 
 Ve kapanış pozumuz :) Güneş gözlerimizin içine ışıdığı için bakışlarımız yarım. Bu atölyeye katılan herkese; Güzide Hn., Neslihan Hn., Fatmacan Hn., Hadiyecan Hn., Simge Hn., Yasemin Hn ve Ece İrem Hn'a ve tabiiki, bizi ofisinde misafir eden İbeking'e çok teşekkürler. Eğer bu atölyede kullandığımız malzemelerden edinmek isterseniz www.ibeking.com adresine tıklayabilirsiniz. Sıradaki atölyelerim için takipte kalın. Sevgiler herkese. 
 

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder