21 Şubat 2014 Cuma

Huzur / Peace

Nedir huzur? Kalbin ve zihnin mutluluğu, insanın yegane hedefidir. Önce kendi içinde var edersin, sonra diğer insanlardan; sevdiklerinden, sevenlerinden, mekanlardan, müziklerden, kitaplardan, çiçeklerden toplarsın tek tek. Damıtır içine biriktirirsin ve sıkı sıkı tutunursun ki bir yere kaçmasın. İşte benim huzuru en çok bulduğum mekanlardan birisi. Tatlı sert babaannemin, tontonumun evi. O benim ikinci babaannem. Kendi öz babaannemi ne kadar sevmediysem, hayatın bana verdiği bu ikinci babaanneyi de o kadar seviyorum. Sevmesi bile bir azar, paylama tadında, fedakar, çalışkan, hayatın tüm zorluklarına karşı yılmadan didinmiş bir savaşçı kadın O; idolüm. Bilmem anlatabildim mi? Veya onun deyişiyle: 'Ağnuyonuz nu' :)
Blogumun uzun soluklu takipçileri bilir, bu bir craft/hobi blogudur. El yapımı ürünleri, doğallığı, üretkenliği anlatan bir blog özünde. Bu fotoğraflar da bu yüzden burada. Babaannemin evi bir crafter'ın evi gibi. Renkler, desenler, pötikareler, danteller, herşey koca bir hayatın, mücadelenin ve el emeğinin birikimi.
 Onun bahçesindeki mini balkona düşen güneşte, tavşan kanı çay eşliğinde demlenmek nasıl başka bir mutluluk anlatamam. Anlamak için yaşamak lazım. Allah O'na ve herkesin tontonlarına uzun ve sağlıklı ömürler versin.  
 

2 yorum :

  1. ne kadar doğal. aslında bizim "country" miz bu... kırsal tarzımız, samimi tarzımız.
    çok teşekkür ederim fotoğrafladığınız için.

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Evet Nurser Hn, çok doğal ve güzel olan İstanbul'un göbeğinde olması :)

      Sil