25 Ağustos 2013 Pazar

Yeni kitap ve iphone kılıflarımız / Our new book and iphone cases

 
 
 Cafe Craft Istanbul ailesi olarak 2013 yazının ilk tatilinden döndük. Evimizi ve günlük rutinlerimizi çok özlemişiz. Ben bilhassa aktivite masamı özledim ve gelir gelmez birkaç zaruri işten sonra başına oturdum. Temmuz ayında yaptığım kitap kılıfını hatırlayanlar olacaktır. (Burada anlatmıştım) Tatilde çok işime yaradı. O kılıf yardımı ile kitaplarımı korumak konusunda içim rahattı. Kitaplar tatil dönüşlerinde en iyi ihtimalle sürekli ıslanmaktan kıvrık kıvrık olurlar ama bu sefer hepsini zararsız geri getirmeyi başardım ve bugün yeni bir kitap kılıfı daha yaptım. Böylece, her iki kılıfı dönüşümlü kullanmayı planlıyorum. Bu arada daha önce Temmuz ayında hazırladığım bir iphone kılıfını da beraber fotoğrafladım. Telefonu herhangi bir kılıf içinde kullanmak bana çok cazip gelmiyor ama yine de nasıl olacağını görmek için bu kılıfı yapmıştım.
--
As the Cafe Craft Istanbul family, we are back from our holiday. We missed our home and daily rutines. I especially missed my crafternoon hours and as soon as we returned, I did some crafting, after I completed some preliminary things. There might be some of you who remembers my first book case that I prepared in July (The post is here) With the help of that case, I was able to protect my books from getting wet, sands and sun during our holiday... Today, I have prepared another book case and photographed it with an iphone case that I prepared in July. Normally, I do not like to use my phones in a case but I prepared that case to see how it looks.



 
 

Her iki kılıfı da farklı güpürlerle süsledim. Çok seviyorum bu envai çeşit güpürleri. Bunlarla ilgili alışverişimi burada anlatmıştım.
--
For both of the cases, I have used different borders for adornament. I love these stuff. Here you can read about my shopping of these.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder