5 Ağustos 2013 Pazartesi

2 yeni kağıt çalışma / 2 new outputs from paper

 
Selamlar herkese… Geçtiğimiz hafta sonu el emeği neler yaptınız ? Fırsat bulup masa başına oturanlar eminim ki çok güzel şeyler yapmışlardır. Lütfen benimle fotolarını paylaşın, ben de burada ve facebook sayfamda varsa linkiyle, yoksa isminizle beraber Cafe Craft İstanbul takipçileri ile paylaşayım. Ben kağıttan çok cici iki farklı ürün yaptım. Birisi mutfak kapım için kağıt kapı süsü, diğeri de mini parti flamaları.
--
Hello everyone. What was your craft projects of last weekend’s crafternoon hours ? I am sure there are plenty of many beautiful things. Pls share photos with me and I will share it from my blog with its link and/or your name . I have prepared two cuties from paper. First one is door ornament from paper and second one is little party tennants. I hope you like them.
 
 
 Mutfak kapım için hazırladığım mini dekor çok sevimli ve biraz da kokoş oldu. Üzerinde mutfak malzemeleri deseninin bulunduğu bir kağıdı fon olarak seçtim. Üzerini etiket, pembe dantel, ponpon bordür yardımı ile süsledim. Çok sevimli oldu. / For the mini deko that I prepared for my kitchen door, I selected a kitchenware patterned paper and adorned it with stickers and laces together with ponpons.
 
 
 Ve bunlar da mini parti flamalarım. Mini davetler için ideal. Bunları kızımın mini waffle partisi dekorasyonunda kullanacağım / These are little party tennants. Ideal for decoration of mini parties. I will use this for my daughter's little waffle party.
 
 Bu kağıtların desenlerine bayılıyorum. / I love the patterns of these papers.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder