28 Temmuz 2013 Pazar

Kitap / Book

Selamlar herkese, öncelikle hepinize capcanlı, mutlu, hareketli, verimli ve hayallerinize bir adım daha yaklaştığınız bir hafta diliyorum. Bu haftanın ilk yazısı yine bir kitap hakkında olsun istedim ve sizin için kapağı kılıfından bir anlık da olsa çıkardım :) (Kılıfın hikayesini burada anlatmıştım) Bu hafta okumakta olduğum kitap 'İmza:Karın' özel bir kitap çünkü tüm geliri STET'e (Sınır Tanımayan Ebeveynler Topluluğu) bağışlanıyor. Okumak için hafif birşeylere ihtiyaç duyanlar için birebir. Tanıdık tanımadık bir çok kadın tarafından eşlerine yazılmış mektuplar. Kitap için canım anneme teşekkürler.
--
Hello everyone. First of all, I wish you a lively, lovely and fruitfull new week. The first post of this week is about the current book that I am reading. For this photo, I took the cover out of its case. (I wrote the story of the case here) This book is special because all its revenue is donated to a Turkish parenting association. It is a very easy to read one. 'İmza: Karın = Signiture: Your wife' Letters form famous wifes to husbands. Thanks to my beloved mother for the book.

Hiç yorum yok :

Yorum Gönder